پاورپوینت درباره مديريت کيفيت فراگير TQM

مطالب دیگر:
100-بررسی ترمیم و تقویت سازه های بتن آرمه با استفاده از پلیمر مسلح (FRP)پکیج ویژه کسب درآمد از اینترنتفایل تحت اکسل محاسبه نیرو های داخلی تیر بارگذاری شدهدانلود نرم افزار اندروید کسب درآمد از اینترنت در ۷ روزتحقیق در مورد امنیت شبکه های بی سیم wifi(فرمت فایل Word ورد و با قابلیت ویرایش)تعداد صفحات 31افزایش فالوور و لایک اینستاگرامپروژه برسی انواع چرخ دنده ها و روشهای تولید آن ها - پاورپوینتدانلود فایل ورد Word پروژه اتصال کوتاه ژنراتور آسنکروندانلود فایل ورد Word مقاله استنتاج شبکه های تنظیمات ژنی از روی داده های سری زمانی Microarray به وسیله شبکه های بیزین دینامیکدانلود فایل ورد Word مقاله ی ارايه‌ي يک روش مسيريابي براي شبکه‌هاي حسگر بي‌سيم با هدف افزايش طول عمدستور تهیه ماهی شکم پر بوشهری13 قالب کت لایه بازتصاویر لایه باز فانتزی کودکان و طبیعتتصاویر لایه باز دخترانهتصاویر لایه باز قطره های شیرتصاویر لایه باز کبوتر هاآلبوم عکس قدیمینرم افزار جامع حسابرسي بيمه ( وي‍ژه حسابرسان بيمه)نرم افزار حسابرسي بيمه ( وي‍ژه حسابرسان بيمه)نشریه هفته دفاع مقدس
پاورپوینت,مدیریت,کیفیت فراگیر TQM|1676738|uet
یکی از برترین فایل های قابل دانلود با عنوان پاورپوینت درباره مديريت کيفيت فراگير TQMآماده دریافت می باشد .

این محصول در قالب پاورپوینت (power point) و قابل ویرایش در 51 اسلاید تهیه شده است. در بخش زیر برای اطلاع بیشتر از محتویات این پاورپوینت و اطمینان از خرید، مطالب چند اسلاید آورده شده است. با مطالعه این بخش با اطمینان بیشتر خرید کنید.

لینک دانلود پایین صفحه

مديريت کيفيت فراگير *TQM

1- تعريف واژه ها و اصطلاحات 2- تاريخچه مديريت کيفيت فراگير3- برخي از تفاوتهاي مديريت کيفيت فراگير با مديريت سنتي4- ويژگيهاي مديريت کيفيت فراگير5- فرضيات و اصول مديريت کيفيت فراگير6- اركان فلسفي مديريت جامع كيفيت7- اهداف مديريت کيفيت فراگير8- نقش مديريت کيفيت فراگير9- اجزاء مديريت کيفيت و ابزارهاي لازم براي به کارگيري مديريت کيفيت فراگير 10- زمينه‌سازهاي مديريت کيفيت جامع
11- عناصر ساختاري مديريت فراگيرکيفيت
12- نقش مديران ارشد در مديريت جامع كيفيت13- مراحل اجرايي مديريت جامع کيفيت 14-روش ارتقاي فرايند FOCUS - PDCA15- ارتقاي فرايند و ارتباط آن با TQM ، برنامه ريزي استراتژيك و تغيير ساختار16- دست‌اندازهاي جاده مديريت کيفيت فراگير17- علل ناکامي مديريت کيفيت فراگير18- بررسي نقش مديريت کيفيت فراگير در هنگام بروز بحران در سازمان‌هاي مختلف19- نمونه‌هايي از سازمان‌هاي استفاده‌کننده از TQM20- بررسي نقش مديريت کيفيت فراگير درآموزش سازمانهاي دانش آفرين21- نتيجه گيري

1- تعريف واژه ها و اصطلاحات

مشتري چيست ؟

شخص يا واحدي كه نتيجه كار شخص يا واحد ديگر را دريافت مي كند مشتري ناميده مي شود .

براي يك سازمان دو نوع مشتري وجود دارد :

—مشتري خارجي—مشتري داخلي

كيفيت چيست؟

—دستيابي به استانداردهاي از پيش تعيين شده —استانداردها با توجه به نيازها وانتظارات مشتري ها مشخص ميشوند.—بايد بطور مستمر در استاندارد ها تجديد نظر شود. —كار درست را بار اول درست انجام دادن و دفعات بعد بهتر انجام دادن. — اين تعريف متضمن تصميم گيري كيفي، اجراي كيفي وارتقاي مستمر مي باشد.—به نيازها و انتظارات منطقي مشتريها پاسخ دادن —زير بناي تحولات اساسي در سازمانهاي ارائه خدمات در دو دهه اخير