پاورپوینت درباره مسائل روان شناسی عمومی

مطالب دیگر:
🔍پاورپوینت رزم انفرادی🔍تحقیق موقعيت تفكردرسيرعمل مجرمانه🔍تحقیق اثر انتقالي پژوهش در احكام كيفري🔍کار تحقیقی در مورد ميقات جحفه🔍تحقیق نقشه ‌برداري جرم در حقوق🔍تحقیق نهاد اعلام اشتباه در حقوق کيفری🔍تحقیق نواقص زندان ها🔍تحقیق وجدان فقهى و راههاى انضباط بخشى به آن در استنباط🔍تحقیق جرم سياسي جرمي عليه طرز اداره حكومت🔍تحقیق حالت خطرناك🔍تحقیق حقوق بشر در دعاوی كيفری براساس اسناد بين المللي و منطقه ای🔍ترجمه مقاله انگلیسی با موضوع استراتژی هوشمند زمان‌ بندی وظیفه برای تعادل بار در محاسبات ابری🔍بررسى جرم دزدى از ديدگاه از ديدگاه فقه، حقوق و قانون مجازات اسلامى🔍ترجمه مقاله انگلیسی با عنوان پایگاه داده های رابطه ای در برابر NoSQL: یک بررسی🔍تحقیق حقوق جزاي عمومي اسلام🔍تحقیق حمايت كيفري محيط زيست🔍تحقیق خطر تكرار جرم در سن و دوره هاي مختلف زندگي بزهكار🔍تحقیق دايره شمول ماده 632 قانون مجازات اسلا‌مي🔍تحقیق در كيفيات تعليق و رفع تعليق قضات متهم🔍تحقیق درآمدي بر درك جرم سازمان يافته و مظاهر فراملي آن
پاورپوینت,روان شناسی عمومی,اختلالات نوشتاری|1676764|uet
یکی از برترین فایل های قابل دانلود با عنوان پاورپوینت درباره مسائل روان شناسی عمومیآماده دریافت می باشد .

این محصول در قالب پاورپوینت (power point) و قابل ویرایش در 43 اسلاید تهیه شده است. در بخش زیر برای اطلاع بیشتر از محتویات این پاورپوینت و اطمینان از خرید، مطالب چند اسلاید آورده شده است. با مطالعه این بخش با اطمینان بیشتر خرید کنید.

لینک دانلود پایین صفحه

زبـان آموزي

اختلالات نوشتاری

(املا نویسی)

علت انتخاب این موضوع

دانش آموزان زیادی وجود دارند كه در درس دیكته دچار مشكل هستند و معمولا معلمان عزیز و والدین برای تقویت دیكته به روش ها و راههای زیر متوسل می شوند:

به كودك پند و اندرز می دهند و از آنان كوشش بیشتری طلب می كنند.

كودك را تحقیر، سرزنش و مواخذه می كنند.والدین به سرزنش و انتقاد از معلّم می پردازند.هر كدام از والدین، عضو دیگری از خانواده را مقصّر می شمارند.میزان تكالیف خانه و مدرسه را كه به نوعی به درس دیكته مربوط می شود، افزایش می دهند.از كودك می خواهند شكل صحیح كلماتی را كه در نوشتن آن مرتكب اشتباه شده است، بارها بنویسد.

شاید بتوان با این روشها كلمه یا كلماتی را آموزش داد، اما آیا می توان با این روشها یادگیری را به سایر واژه ها و دروس انتقال داد؟ آیا برای یاد گرفتن تمام واژه های تازه، دانش آموز باید به همان میزان تلاش و تمرین و تكرار كند؟ آیا راه حل ساده تر و مطمئن تری وجود ندارد؟

به جای اذیت كردن خود و دانش آموزان می توانید از روش های موجود در كتاب دكتر مصطفی تبریزی، انتشارات فراروان استفاده كنید. ایشان بسیاری از غلط های رایج املایی رو ذكر و برای برطرف كردن هر كدوم چند تا راه حل معرفی كرده، امیدوارم كه مورد استفاده شما عزیزان قرار بگیره.